W związku z ciągłym rozwojem i powiększającym się gronem klientów, ponownie uruchamiany rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia.
- Pełny etat, umowa o pracę
- Rekrutacja zdalna
- Praca hybrydowa, zdalna lub stacjonarna wg preferencji
Na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia oferujemy pracę w ramach struktury ALEPH Polska https://www.aleph.pl/o-firmie/, która polega na świadczeniu usług wsparcia dla naszych klientów (systemy Alma, Aleph, Primo, SFX i inne rozwiązania Ex Libris). Z racji stałej współpracy w środowisku międzynarodowym firmy Ex Libris i Clarivate, dobra komunikacja w języku angielskim jest dla nas istotna, ale nie szukamy nauczycieli języka, tylko jego użytkowników 😉 Współpraca dotyczy głównie polskich klientów w języku polskim, ale wymagana jest również umiejętność skorzystania z anglojęzycznej dokumentacji, wykonywania tłumaczeń i uczestniczenia w spotkaniach anglojęzycznych.
Podstawowe obowiązki:
- Odpowiadanie na problemy lub pytania klientów, pomoc w prawidłowej konfiguracji systemów
- Badanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemów oraz dokumentowanie bieżących postępów za pośrednictwem systemu zgłoszeń (aktualnie pracujemy w systemie Salesforce)
- Identyfikacja kwestii, które wymagają zaawansowanej analizy i przekazanie ich do drugiej linii wsparcia, wraz ze szczegółowym opisem ustaleń z wstępnej analizy w języku angielskim
- Ścisła współpraca z innymi działami wewnętrznymi w ramach ALEPH Polska i Ex Libris
- Badanie, raportowanie i dokumentowanie problemów klientów i/lub wniosków o poprawki i ulepszenia. Zadbanie o odpowiednie informowanie interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
- Aktywne uczestnictwo w dyskusjach na temat produktów, ścisła współpraca z bardziej doświadczoną częścią zespołu w celu zadbania o jak najwyższą jakość obsługi klienta
- Współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach ALEPH Polska i Ex Libris, w razie potrzeby okazjonalna pomoc przy wdrożeniach nowych klientów i ogólna dbałość o sprawną obsługę zgłoszeń
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w pracy i/lub administrowaniu systemami zarządzania biblioteką/systemami zarządzania informacją
- Chęć rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne (analiza problemów/zgłoszeń)
- Umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej, w tym umiejętność przeprowadzania internetowych sesji konsultacyjnych i prezentacji
- Umiejętność szybkiego uczenia się nowych produktów i dostosowywania się do zmian w dostarczanych usługach
Mile widziane kwalifikacje, ale nieobowiązkowe:
- Znajomość HTML i CSS; mile widziana znajomość JavaScript, AngularJS, XML i XSL
- Znajomość Oracle Analytics Server / Oracle Business Intelligence bądź innych narzędzi do analizy
- Doświadczenie z narzędziami/usługami, takimi jak Salesforce, Basecamp, MS Teams i innymi systemami wsparcia
- Wysoko ceniona praktyczna znajomość produktów Ex Libris
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Siedzibą firmy jest Warszawa, ale istnieje możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
- Niezbędne narzędzia pracy
- Dobrą atmosferę i szansę na rozwój, w tym możliwość zdobycia międzynarodowych doświadczeń
Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@aleph.pl
Chciałbyś dowiedzieć się więcej o firmie? Spojrzyj na nasze archiwalne ogłoszenia na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia z rekrutacji w 2021 roku: https://www.pracuj.pl/praca/,oferta,8511327 i Specjalisty ds. Wdrożeń https://www.pracuj.pl/praca/,oferta,9532078, najlepiej zgłoś się i porozmawiajmy 🙂