Rekrutujemy! Dołącz do zespołu Aleph Polska jako Specjalista ds. Wsparcia!

W związku z ciągłym rozwojem i powiększającym się gronem klientów, ponownie uruchamiany rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia.

  • Pełny etat, umowa o pracę
  • Rekrutacja zdalna 
  • Praca hybrydowa, zdalna lub stacjonarna wg preferencji

Na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia oferujemy pracę w ramach struktury ALEPH Polska https://www.aleph.pl/o-firmie/, która polega na świadczeniu usług wsparcia dla naszych klientów (systemy Alma, Aleph, Primo, SFX i inne rozwiązania Ex Libris). Z racji stałej współpracy w środowisku międzynarodowym firmy Ex Libris i Clarivate, dobra komunikacja w języku angielskim jest dla nas istotna, ale nie szukamy nauczycieli języka, tylko jego użytkowników 😉 Współpraca dotyczy głównie polskich klientów w języku polskim, ale wymagana jest również umiejętność skorzystania z anglojęzycznej dokumentacji, wykonywania tłumaczeń i uczestniczenia w spotkaniach anglojęzycznych.

Podstawowe obowiązki:

  • Odpowiadanie na problemy lub pytania klientów, pomoc w prawidłowej konfiguracji systemów
  • Badanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemów oraz dokumentowanie bieżących postępów za pośrednictwem systemu zgłoszeń (aktualnie pracujemy w systemie Salesforce)
  • Identyfikacja kwestii, które wymagają zaawansowanej analizy i przekazanie ich do drugiej linii wsparcia, wraz ze szczegółowym opisem ustaleń z wstępnej analizy w języku angielskim
  • Ścisła współpraca z innymi działami wewnętrznymi w ramach ALEPH Polska i Ex Libris
  • Badanie, raportowanie i dokumentowanie problemów klientów i/lub wniosków o poprawki i ulepszenia. Zadbanie o odpowiednie informowanie interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
  • Aktywne uczestnictwo w dyskusjach na temat produktów, ścisła współpraca z bardziej doświadczoną częścią zespołu w celu zadbania o jak najwyższą jakość obsługi klienta
  • Współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach ALEPH Polska i Ex Libris, w razie potrzeby okazjonalna pomoc przy wdrożeniach nowych klientów i ogólna dbałość o sprawną obsługę zgłoszeń

 

Oczekiwania:

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w pracy i/lub administrowaniu systemami zarządzania biblioteką/systemami zarządzania informacją
  • Chęć rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne (analiza problemów/zgłoszeń)
  • Umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej, w tym umiejętność przeprowadzania internetowych sesji konsultacyjnych i prezentacji
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych produktów i dostosowywania się do zmian w dostarczanych usługach

 

Mile widziane kwalifikacje, ale nieobowiązkowe:

  • Znajomość HTML i CSS; mile widziana znajomość JavaScript, AngularJS, XML i XSL
  • Znajomość Oracle Analytics Server / Oracle Business Intelligence bądź innych narzędzi do analizy
  • Doświadczenie z narzędziami/usługami, takimi jak Salesforce, Basecamp, MS Teams i innymi systemami wsparcia
  • Wysoko ceniona praktyczna znajomość produktów Ex Libris

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Siedzibą firmy jest Warszawa, ale istnieje możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Dobrą atmosferę i szansę na rozwój, w tym możliwość zdobycia międzynarodowych doświadczeń

 

Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@aleph.pl

Chciałbyś dowiedzieć się więcej o firmie? Spojrzyj na nasze archiwalne ogłoszenia na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia z rekrutacji w 2021 roku: https://www.pracuj.pl/praca/,oferta,8511327 i Specjalisty ds. Wdrożeń https://www.pracuj.pl/praca/,oferta,9532078, najlepiej zgłoś się i porozmawiajmy 🙂